dc.contributor.author |
Осадченко, Тетяна Михайлівна |
|
dc.date.accessioned |
2018-09-15T12:44:12Z |
|
dc.date.available |
2018-09-15T12:44:12Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Наука. освіта. молодь. Умань- 2018 : матеріали ХІ Всеукраїнської наукової конференції молодих науковців та студентів (м. Умань,26 квітня 2018 р.) в 2-х ч. Ч. 2 / ред. кол. : В.В. Сокирська [гол. ред.], А.І. Мельник, О.А. Смерецька - Умань: ВПЦ"Візаві", 2018. - 252 с. |
uk |
dc.identifier.uri |
http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/8906 |
|
dc.description.abstract |
Навчання за моделлю Д. Колба підтверджує важливість досвіду діяльності майбутніх педагогів, тому їх підготовку необхідно будувати через проходження всього процесу шляхом структурування і впорядкування навчального циклу. Важливо систематично проходити кожен цикл, забезпечувати ефективні зв’язки на кожному етапі, необхідно не тільки створити умови для отримання нових знань та досвіду, а й викликати у студентів інтерес до їх аналізу, формулювати загальні висновки та планувати їх застосування й перевірку у своїй діяльності, здійснювати підбір дієвих форм та методів взаємодії, що забезпечують активне експериментування з отриманою інформацією. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
емпіричне навчання |
uk |
dc.subject |
Д. Колб |
uk |
dc.title |
ТЕХНОЛОГІЧНИЙ АЛГОРИТМ ВИКОРИСТАННЯ ЦИКЛУ НАВЧАННЯ Д. КОЛБА У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ |
uk |
dc.type |
ConfThesis |
uk |