DSpace Repository

Літературознавчі ігри як засіб аналізу художнього твору

Show simple item record

dc.contributor.author Волошина, Ганна Петрівна
dc.contributor.author Волошин, Петро Миколайович
dc.date.accessioned 2018-09-17T07:51:11Z
dc.date.available 2018-09-17T07:51:11Z
dc.date.issued 2018-04-27
dc.identifier.uri http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/8915
dc.description.abstract . У статті розглядається роль літературознавчих ігор у процесі аналізу художнього твору. Гра на уроці читання сприяє усвідомленню ідейно-тематичного, композиційного задуму письменника та ознайомлює з літературознавчими поняттями. Це сприяє глибшому розумінню твору, який вивчається на уроці. Існує декілька класифікацій літературознавчих ігор: за формою проведення (інсценізація, вікторина, буріме, анаграма, кросворд, ребус тощо); за змістом навчального матеріалу (ігри на засвоєння понять «тема», «композиція», «мова художнього твору» тощо); за рівнем читацького сприймання (ігри на первинне сприймання художнього твору, на поглиблене сприймання, на закріплення літературних знань, ігри творчого характеру). Обов’язковими структурними складниками літературознавчих ігор є дидактичне завдання, ігровий задум, ігровий початок, ігрові дії, правила гри, підбиття підсумків. uk
dc.language.iso uk uk
dc.relation.ispartofseries УДК;37.016:821(043.2)
dc.subject Літературознавчі ігри uk
dc.subject урок читання uk
dc.subject художній твір uk
dc.subject літературознавчі поняття uk
dc.subject мова художнього твору uk
dc.subject композиція uk
dc.subject тема літературного твору uk
dc.subject ідея uk
dc.subject дійова особа uk
dc.subject жанр літературного твору uk
dc.title Літературознавчі ігри як засіб аналізу художнього твору uk
dc.type ConfThesis uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account