dc.contributor.author |
Муковіз, Олексій Павлович |
|
dc.date.accessioned |
2018-09-18T06:33:16Z |
|
dc.date.available |
2018-09-18T06:33:16Z |
|
dc.date.issued |
2018-04-27 |
|
dc.identifier.citation |
Муковіз О. П. Теоретичні засади дистанційного навчання вчителів початкової школи та його організації як неперервного процесу / О. П. Муковіз // Неперервна педагогічна освіта в Україні: стан, проблеми, перспективи : матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет- конференції, (Умань, 27 квітня 2018 року). – Умань : ВПЦ «Візаві», 2018. – С. 49–51. |
uk |
dc.identifier.uri |
http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/8919 |
|
dc.description.abstract |
Дистанційне навчання (ДН) у системі неперервної освіти вчителів початкової школи – це міждисциплінарна педагогічна категорія, яка характеризує ступінь індивідуалізованості, інтенсивності й контрольованості, підпорядкована цілям професійного розвитку самостійної пізнавальної діяльність педагогів засобами інформаційно-комунікаційних технологій за опосередкованої взаємодії (синхронної та асинхронної) з віддаленими один від одного учасниками навчального процесу під керівництвом викладача-тьютора. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.publisher |
Візаві |
uk |
dc.subject |
Дистанційне навчання |
uk |
dc.title |
Теоретичні засади дистанційного навчання вчителів початкової школи та його організації як неперервного процесу |
uk |
dc.type |
ConfThesis |
uk |