DSpace Repository

Теоретичні засади дистанційного навчання вчителів початкової школи та його організації як неперервного процесу

Show simple item record

dc.contributor.author Муковіз, Олексій Павлович
dc.date.accessioned 2018-09-18T06:33:16Z
dc.date.available 2018-09-18T06:33:16Z
dc.date.issued 2018-04-27
dc.identifier.citation Муковіз О. П. Теоретичні засади дистанційного навчання вчителів початкової школи та його організації як неперервного процесу / О. П. Муковіз // Неперервна педагогічна освіта в Україні: стан, проблеми, перспективи : матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет- конференції, (Умань, 27 квітня 2018 року). – Умань : ВПЦ «Візаві», 2018. – С. 49–51. uk
dc.identifier.uri http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/8919
dc.description.abstract Дистанційне навчання (ДН) у системі неперервної освіти вчителів початкової школи – це міждисциплінарна педагогічна категорія, яка характеризує ступінь індивідуалізованості, інтенсивності й контрольованості, підпорядкована цілям професійного розвитку самостійної пізнавальної діяльність педагогів засобами інформаційно-комунікаційних технологій за опосередкованої взаємодії (синхронної та асинхронної) з віддаленими один від одного учасниками навчального процесу під керівництвом викладача-тьютора. uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher Візаві uk
dc.subject Дистанційне навчання uk
dc.title Теоретичні засади дистанційного навчання вчителів початкової школи та його організації як неперервного процесу uk
dc.type ConfThesis uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account