dc.description.abstract |
У статті розглядаються основні положення громадянського виховання, визначені В.О.Сухомлинським. Він виокремив такі його компоненти як громадянське бачення світу, моральність, ідейну переконливість, взаємодію людини і колективу, моральну стійкість, громадянську гідність. Рідну мову і називав одним з найважливіших джерел патріотичних почуттів і громадянським обов’язком кожної людини. Періодом найінтенсивнішого оволодіння рідною мовою В.Сухомлинський вважав два-три останніх дошкільних роки і два-три перших роки шкільного навчання. Однією з цікавих форм роботи, що сприяє вихованню любові до рідного слова, В.О. Сухомлинський вважав складання творів про те, що учень бачить, про що він думає, мріє, фантазує. У працях Сухомлинського знаходимо багато цінних думок, поглядів-рекомендацій щодо проблеми освіти, виховання й розвитку дітей засобами рідного слова, ознайомлення з якими забезпечує професійну культуру і психолого-педагогічну майстерність вчителя. |
uk |