Abstract:
У монографії здійснено теоретико-методологічне обґрунтування деяких аспектів формування компетентного вчителя в умовах закладів вищої освіти; зокрема розкрито теоретичні засади та шляхи реалізації педагогічних умов формування у студентів культури здорового способу життя; теоретичні та методичні аспекти формування аксіологічних установок до здорового способу життя у студентів закладів вищої освіти; організаційні основи формування активного способу життя студентів під час позааудиторної фізкультурно – спортивної діяльності; розкрито проблеми ВІЛ-асоційованих герпевірусних інфекцій та сучасний погляд на їх імунопатогенез та особливості лікування таких хворих.
Для студентів, аспірантів та викладачів вищих педагогічних навчальних закладів, учителів шкіл різного типу та широкого кола читачів, які цікавляться сучасними питаннями виховання і освіти.