Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Коломієць, Наталія Андріївна | |
dc.date.accessioned | 2018-09-22T20:41:53Z | |
dc.date.available | 2018-09-22T20:41:53Z | |
dc.date.issued | 2018-09-22 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/8949 | |
dc.description.abstract | В роботі систематизовано та проаналізовано погляди педагогів, психологів, дослідників щодо поняття взаємодії. Акцентовано увагу на особливостях, які виникають під час взаємодії суб’єктів освітнього процесу. На основі узагальнення підходів у психолого-педагогічній літературі уточнено сутність поняття «взаємодія», яка трактується як процес спільної комунікативної діяльності, який проявляється в обміні інформацією, в організації сумісних дій, у застосуванні індивідуальних внесків (надбань), спрямованих на розв’язання спільного питання, що має своїм результатом взаємозміни їхньої поведінки, діяльності, стосунків. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК;37.013 | |
dc.subject | взаємодія | uk |
dc.subject | педагогічна взаємодія | uk |
dc.subject | інтерактивна взаємодія | uk |
dc.subject | викладання | uk |
dc.subject | учіння | uk |
dc.subject | взаємоактивність | uk |
dc.subject | спілкування | uk |
dc.subject | інтеракція | uk |
dc.title | ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПОНЯТТЯ «ВЗАЄМОДІЯ» | uk |
dc.type | Article | uk |