DSpace Repository

ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Show simple item record

dc.contributor.author Добридень, Алла Володимирівна
dc.date.accessioned 2018-10-04T15:12:53Z
dc.date.available 2018-10-04T15:12:53Z
dc.date.issued 2018-10-04
dc.identifier.uri http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/8968
dc.description.abstract У статті розглянуто теоретичні аспекти до проблеми формування здоров’язбережувальної компетенції майбутніх учителів початкової школи в умовах модернізації системи вищої освіти. Проаналізовано сутність поняття «здоров’язбережувальна компетенція» в умовах компетентістного підходу. У статті окреслено, що здоров’язбережувальна компетентність майбутніх учителів початкової школи є якістю, яка формується на певному етапі діяльності, на основі індивідуально-психологічних якостей особистості та має ознаки інтегральності та системності. uk
dc.language.iso uk uk
dc.relation.ispartofseries УДК 378:373.3.011.3-051:613;
dc.subject здоров’я, здоров’язбережувальна компетентція, компетентнісний підхід, учитель початкової школи, професійна підготовка. uk
dc.title ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ uk
dc.type Article uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account