00 DSpace/Manakin Repository

ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Добридень, Алла Володимирівна
dc.date.accessioned 2018-10-04T15:12:53Z
dc.date.available 2018-10-04T15:12:53Z
dc.date.issued 2018-10-04
dc.identifier.uri http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/8968
dc.description.abstract У статті розглянуто теоретичні аспекти до проблеми формування здоров’язбережувальної компетенції майбутніх учителів початкової школи в умовах модернізації системи вищої освіти. Проаналізовано сутність поняття «здоров’язбережувальна компетенція» в умовах компетентістного підходу. У статті окреслено, що здоров’язбережувальна компетентність майбутніх учителів початкової школи є якістю, яка формується на певному етапі діяльності, на основі індивідуально-психологічних якостей особистості та має ознаки інтегральності та системності. uk
dc.language.iso uk uk
dc.relation.ispartofseries УДК 378:373.3.011.3-051:613;
dc.subject здоров’я, здоров’язбережувальна компетентція, компетентнісний підхід, учитель початкової школи, професійна підготовка. uk
dc.title ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу