Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Добридень, Алла Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2018-10-04T15:12:53Z | |
dc.date.available | 2018-10-04T15:12:53Z | |
dc.date.issued | 2018-10-04 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/8968 | |
dc.description.abstract | У статті розглянуто теоретичні аспекти до проблеми формування здоров’язбережувальної компетенції майбутніх учителів початкової школи в умовах модернізації системи вищої освіти. Проаналізовано сутність поняття «здоров’язбережувальна компетенція» в умовах компетентістного підходу. У статті окреслено, що здоров’язбережувальна компетентність майбутніх учителів початкової школи є якістю, яка формується на певному етапі діяльності, на основі індивідуально-психологічних якостей особистості та має ознаки інтегральності та системності. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 378:373.3.011.3-051:613; | |
dc.subject | здоров’я, здоров’язбережувальна компетентція, компетентнісний підхід, учитель початкової школи, професійна підготовка. | uk |
dc.title | ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ | uk |
dc.type | Article | uk |