dc.contributor.author |
Добридень, Алла Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2018-10-04T15:12:53Z |
|
dc.date.available |
2018-10-04T15:12:53Z |
|
dc.date.issued |
2018-10-04 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/8968 |
|
dc.description.abstract |
У статті розглянуто теоретичні аспекти до проблеми формування здоров’язбережувальної компетенції майбутніх учителів початкової школи в умовах модернізації системи вищої освіти. Проаналізовано сутність поняття «здоров’язбережувальна компетенція» в умовах компетентістного підходу. У статті окреслено, що здоров’язбережувальна компетентність майбутніх учителів початкової школи є якістю, яка формується на певному етапі діяльності, на основі індивідуально-психологічних якостей особистості та має ознаки інтегральності та системності. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
УДК 378:373.3.011.3-051:613; |
|
dc.subject |
здоров’я, здоров’язбережувальна компетентція, компетентнісний підхід, учитель початкової школи, професійна підготовка. |
uk |
dc.title |
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ |
uk |
dc.type |
Article |
uk |