DSpace Repository

Distance Learning of Future Primary School Teachers as a Prerequisite of Their Professional Development Throughout Life

Show simple item record

dc.contributor.author Муковіз, Олексій Павлович
dc.contributor.author Колос, Катерина Ростиславівна
dc.contributor.author Коломієць, Наталя Андріївна
dc.date.accessioned 2018-10-05T05:50:28Z
dc.date.available 2018-10-05T05:50:28Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Mukoviz O. P. Distance Learning of Future Primary School Teachers as a Prerequisite of Their Professional Development Throughout Life / Oleksii P. Mukoviz, Kateryna R. Kolos, Natalia A. Kolomiiets // Information Technologies and Learning Tools. – 2018. – Vol. 66. – № 4. – P. 42–53. – [Electronic resource]. – Mode of access : https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/2265 uk
dc.identifier.uri http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/8972
dc.description.abstract У статті зазначено, що дистанційне навчання майбутнього вчителя початкової школи – це міждисциплінарна педагогічна категорія, яка характеризує ступінь індивідуалізованості, інтенсивності й контрольованості, підпорядкована цілям професійного розвитку самостійної пізнавальної діяльність педагогів засобами інформаційно-комунікаційних технологій за опосередкованої взаємодії (синхронної й асинхронної) з віддаленими один від одного учасниками навчального процесу під керівництвом викладача-тьютора. Встановлена доцільність і шляхи організації дистанційного навчання майбутнього вчителя початкової школи: формування у студентів бази теоретичних знань, умінь та навичок для освоєння й ефективного використання комп’ютерної техніки й інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності; основ інформаційної культури й інформаційно-комунікативної компетентності; створення підґрунтя для подальшого засвоєння педагогічних програмних засобів і технологій дистанційного навчання у галузі початкової освіти; упровадження електронних навчальних курсів «Сучасні інформаційні технології навчання» та «Основи дистанційного навчання в початковій освіті» (розроблені на LMS Moodle). Визначено готовність майбутнього вчителя початкової школи до дистанційного навчання у системі педагогічної освіти як інтегральну властивість особистості, що відображає цілісну взаємодію мотиваційно-ціннісного, когнітивного й операційного компонентів. Проведено експериментальне дослідження, результати якого засвідчили: упровадження зазначених дистанційних курсів в освітній процес експериментальних груп уможливило позитивну динаміку рівнів готовності вчителів початкової школи до розвитку власної професійно-педагогічної компетентності в умовах дистанційного навчання. В експериментальних групах майбутніх учителів початкової школи порівняно з контрольними спостережено підвищення показників високого рівня готовності до дистанційного навчання. uk
dc.language.iso en uk
dc.publisher Інститут інформаційних технологій і засобів навчання uk
dc.subject майбутній учитель початкової школи; дистанційне навчання; інформаційно-комунікаційні технології; інформаційно-комунікаційна компетентність; готовність до дистанційного навчання uk
dc.title Distance Learning of Future Primary School Teachers as a Prerequisite of Their Professional Development Throughout Life uk
dc.type Article uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account