dc.contributor.author |
Голуб, Надія Петрівна |
|
dc.contributor.author |
Голуб, Володимир Миколайович |
|
dc.date.accessioned |
2018-11-13T12:16:29Z |
|
dc.date.available |
2018-11-13T12:16:29Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9194 |
|
dc.description.abstract |
У статті розглядаються особливості формування природничих понять у дітей молодшого шкільного віку при мовленнєвих порушеннях. Належна увага приділяється етапам формування природничих понять при вивченні довкілля у початковій школі: мотиваційної та текстової підготовки до засвоєння природничих понять, організації чуттєвого сприймання ознак і властивостей предметів або явищ природи, організації розумової діяльності, узагальнення та вербалізації суті поняття, введення сформованих понять у систему природничих знань. Аналізується використання основних засобів формування понять – емоційно насичені завдання, дослідницька діяльність, плани-орієнтири, системні спостереження, народознавчий матеріал в умовах інклюзивного навчання. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
УДК 37.016:502]:376-056; |
|
dc.subject |
етапи |
uk |
dc.subject |
природничі поняття |
uk |
dc.subject |
мовленнєві порушення |
uk |
dc.subject |
інклюзивне навчання |
uk |
dc.subject |
корекційна робота |
uk |
dc.subject |
діти молодшого шкільного віку |
uk |
dc.subject |
природне довкілля |
uk |
dc.title |
Формування природничих понять у дітей з мовленнєвими порушеннями при вивченні природознавства |
uk |
dc.type |
Article |
uk |