DSpace Repository

Формування природничих понять у дітей з мовленнєвими порушеннями при вивченні природознавства

Show simple item record

dc.contributor.author Голуб, Надія Петрівна
dc.contributor.author Голуб, Володимир Миколайович
dc.date.accessioned 2018-11-13T12:16:29Z
dc.date.available 2018-11-13T12:16:29Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9194
dc.description.abstract У статті розглядаються особливості формування природничих понять у дітей молодшого шкільного віку при мовленнєвих порушеннях. Належна увага приділяється етапам формування природничих понять при вивченні довкілля у початковій школі: мотиваційної та текстової підготовки до засвоєння природничих понять, організації чуттєвого сприймання ознак і властивостей предметів або явищ природи, організації розумової діяльності, узагальнення та вербалізації суті поняття, введення сформованих понять у систему природничих знань. Аналізується використання основних засобів формування понять – емоційно насичені завдання, дослідницька діяльність, плани-орієнтири, системні спостереження, народознавчий матеріал в умовах інклюзивного навчання. uk
dc.language.iso uk uk
dc.relation.ispartofseries УДК 37.016:502]:376-056;
dc.subject етапи uk
dc.subject природничі поняття uk
dc.subject мовленнєві порушення uk
dc.subject інклюзивне навчання uk
dc.subject корекційна робота uk
dc.subject діти молодшого шкільного віку uk
dc.subject природне довкілля uk
dc.title Формування природничих понять у дітей з мовленнєвими порушеннями при вивченні природознавства uk
dc.type Article uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account