Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Голуб, Надія Петрівна | |
dc.contributor.author | Голуб, Володимир Миколайович | |
dc.date.accessioned | 2018-11-13T12:16:29Z | |
dc.date.available | 2018-11-13T12:16:29Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9194 | |
dc.description.abstract | У статті розглядаються особливості формування природничих понять у дітей молодшого шкільного віку при мовленнєвих порушеннях. Належна увага приділяється етапам формування природничих понять при вивченні довкілля у початковій школі: мотиваційної та текстової підготовки до засвоєння природничих понять, організації чуттєвого сприймання ознак і властивостей предметів або явищ природи, організації розумової діяльності, узагальнення та вербалізації суті поняття, введення сформованих понять у систему природничих знань. Аналізується використання основних засобів формування понять – емоційно насичені завдання, дослідницька діяльність, плани-орієнтири, системні спостереження, народознавчий матеріал в умовах інклюзивного навчання. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 37.016:502]:376-056; | |
dc.subject | етапи | uk |
dc.subject | природничі поняття | uk |
dc.subject | мовленнєві порушення | uk |
dc.subject | інклюзивне навчання | uk |
dc.subject | корекційна робота | uk |
dc.subject | діти молодшого шкільного віку | uk |
dc.subject | природне довкілля | uk |
dc.title | Формування природничих понять у дітей з мовленнєвими порушеннями при вивченні природознавства | uk |
dc.type | Article | uk |