Abstract:
Зміни у змісті та концептуальних основах початкової освіти зумовлюють соціальну потребу в підготовці нового покоління вчителів. Важливим методом та засобом наукового пізнання та удосконалення процесу професійної підготовки майбутнього вчителя є процес моделювання. Використання методу моделювання у нашому дослідженні покликано: визначити пріоритетні напрями формування логічних умінь учнів початкової школи; забезпечити системність і цілісність процесу підготовки до їх формування у педагогічних закладах вищої освіти; зорієнтувати процес професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи на формування логічних умінь молодших школярів. Структурними компонентами розробленої нами моделі є: цільовий (соціальне замовлення, мета, завдання); методологічний (підходи, принципи, суб’єкти взаємодії); змістовно-діяльнісний (зміст, форми, засоби, методи, технології); оцінно-результативний (критерії, показники, рівні, результат). Усі елементи моделі з підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування логічних умінь молодших школярів взаємопов’язані і взаємозумовлені, що підтверджує її цілісність і системність