dc.contributor.author |
Ткачук, Галина Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2018-11-18T20:22:31Z |
|
dc.date.available |
2018-11-18T20:22:31Z |
|
dc.date.issued |
2018-05 |
|
dc.identifier.citation |
Ткачук Г.В., Малежик П.М. Проектування моделі змішаного навчання // Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology, VI (67), Issue: 163, Budapest: Rozsadomb Contact Kft, 2018. С.59-62. |
uk |
dc.identifier.uri |
http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9294 |
|
dc.description.abstract |
У статті здійснено системний аналіз та дослідження моделі змішаного навчання як реальної перспективи подолання недоліків традиційної та електронної освіти. Автором визначено основні концептуальні положення і принципи ефективного впровадження змішаного навчання у заклади вищої освіти. Здійснено конкретизацію структурних компонентів моделі змішаного навчання у процесі практично-технічної підготовки майбутніх учителів інформатики, визначено роль освітнього середовища як сукупності інформаційних ресурсів – засобів, інструментів, технологій, форм, методів, сервісів, які сприяють досягненню навчальних цілей |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.publisher |
Budapest: Rozsadomb Contact Kft |
uk |
dc.subject |
змішане навчання |
uk |
dc.subject |
модель |
uk |
dc.subject |
, дистанційне навчання |
uk |
dc.subject |
мобільне навчання |
uk |
dc.subject |
освітнє середовище |
uk |
dc.title |
Проектування моделі змішаного навчання у процесі практично-технічної підготовки майбутніх учителів інформатики |
uk |
dc.type |
Article |
uk |