Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ткачук, Галина Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2018-11-18T20:22:31Z | |
dc.date.available | 2018-11-18T20:22:31Z | |
dc.date.issued | 2018-05 | |
dc.identifier.citation | Ткачук Г.В., Малежик П.М. Проектування моделі змішаного навчання // Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology, VI (67), Issue: 163, Budapest: Rozsadomb Contact Kft, 2018. С.59-62. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9294 | |
dc.description.abstract | У статті здійснено системний аналіз та дослідження моделі змішаного навчання як реальної перспективи подолання недоліків традиційної та електронної освіти. Автором визначено основні концептуальні положення і принципи ефективного впровадження змішаного навчання у заклади вищої освіти. Здійснено конкретизацію структурних компонентів моделі змішаного навчання у процесі практично-технічної підготовки майбутніх учителів інформатики, визначено роль освітнього середовища як сукупності інформаційних ресурсів – засобів, інструментів, технологій, форм, методів, сервісів, які сприяють досягненню навчальних цілей | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Budapest: Rozsadomb Contact Kft | uk |
dc.subject | змішане навчання | uk |
dc.subject | модель | uk |
dc.subject | , дистанційне навчання | uk |
dc.subject | мобільне навчання | uk |
dc.subject | освітнє середовище | uk |
dc.title | Проектування моделі змішаного навчання у процесі практично-технічної підготовки майбутніх учителів інформатики | uk |
dc.type | Article | uk |