00 DSpace/Manakin Repository

Проектування моделі змішаного навчання у процесі практично-технічної підготовки майбутніх учителів інформатики

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ткачук, Галина Володимирівна
dc.date.accessioned 2018-11-18T20:22:31Z
dc.date.available 2018-11-18T20:22:31Z
dc.date.issued 2018-05
dc.identifier.citation Ткачук Г.В., Малежик П.М. Проектування моделі змішаного навчання // Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology, VI (67), Issue: 163, Budapest: Rozsadomb Contact Kft, 2018. С.59-62. uk
dc.identifier.uri http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9294
dc.description.abstract У статті здійснено системний аналіз та дослідження моделі змішаного навчання як реальної перспективи подолання недоліків традиційної та електронної освіти. Автором визначено основні концептуальні положення і принципи ефективного впровадження змішаного навчання у заклади вищої освіти. Здійснено конкретизацію структурних компонентів моделі змішаного навчання у процесі практично-технічної підготовки майбутніх учителів інформатики, визначено роль освітнього середовища як сукупності інформаційних ресурсів – засобів, інструментів, технологій, форм, методів, сервісів, які сприяють досягненню навчальних цілей uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher Budapest: Rozsadomb Contact Kft uk
dc.subject змішане навчання uk
dc.subject модель uk
dc.subject , дистанційне навчання uk
dc.subject мобільне навчання uk
dc.subject освітнє середовище uk
dc.title Проектування моделі змішаного навчання у процесі практично-технічної підготовки майбутніх учителів інформатики uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу