DSpace Repository

Проектування моделі змішаного навчання у процесі практично-технічної підготовки майбутніх учителів інформатики

Show simple item record

dc.contributor.author Ткачук, Галина Володимирівна
dc.date.accessioned 2018-11-18T20:22:31Z
dc.date.available 2018-11-18T20:22:31Z
dc.date.issued 2018-05
dc.identifier.citation Ткачук Г.В., Малежик П.М. Проектування моделі змішаного навчання // Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology, VI (67), Issue: 163, Budapest: Rozsadomb Contact Kft, 2018. С.59-62. uk
dc.identifier.uri http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9294
dc.description.abstract У статті здійснено системний аналіз та дослідження моделі змішаного навчання як реальної перспективи подолання недоліків традиційної та електронної освіти. Автором визначено основні концептуальні положення і принципи ефективного впровадження змішаного навчання у заклади вищої освіти. Здійснено конкретизацію структурних компонентів моделі змішаного навчання у процесі практично-технічної підготовки майбутніх учителів інформатики, визначено роль освітнього середовища як сукупності інформаційних ресурсів – засобів, інструментів, технологій, форм, методів, сервісів, які сприяють досягненню навчальних цілей uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher Budapest: Rozsadomb Contact Kft uk
dc.subject змішане навчання uk
dc.subject модель uk
dc.subject , дистанційне навчання uk
dc.subject мобільне навчання uk
dc.subject освітнє середовище uk
dc.title Проектування моделі змішаного навчання у процесі практично-технічної підготовки майбутніх учителів інформатики uk
dc.type Article uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account