Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ткачук, Галина Володимирівна | |
dc.contributor.author | Стеценко, Володимир Петрович | |
dc.contributor.author | Стеценко, Надія Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2018-11-26T09:45:41Z | |
dc.date.available | 2018-11-26T09:45:41Z | |
dc.date.issued | 2018-04-19 | |
dc.identifier.citation | Ткачук Г.В., Стеценко В.П., Стеценко Н.М. Аналіз етапів впровадження змішаного навчання у закладах вищої освіти. Проблеми та інновації в природничо-математичній, технологічній і професійній освіті : збірник матеріалів VІ-ї Міжнародної наук.-практ. онлайн-інтернет конф. (м. Кропивницький, 19-20 квіт. 2018 р. ). Кропивницький, 2018. С.105-107. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9522 | |
dc.description.abstract | Впровадженню нових методик та технологій навчання передує аналіз та визначення основних етапів їх реалізації. Змішане навчання як інноваційна форма освітньої діяльності являє собою складне динамічне утворення потребує чіткої стратегії та визначення конкретних етапів її реалізації, в яких відображено діяльність адміністрації, технічного персоналу, професорського-викладацького складу, інших працівників з метою досягнення ефективності освітніх послуг. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК;378.018.4 | |
dc.subject | Змішане навчання | uk |
dc.subject | впровадження освітніх технологій | uk |
dc.subject | освітній процес | uk |
dc.title | Аналіз етапів впровадження змішаного навчання у закладах вищої освіти | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |