DSpace Repository

Аналіз етапів впровадження змішаного навчання у закладах вищої освіти

Show simple item record

dc.contributor.author Ткачук, Галина Володимирівна
dc.contributor.author Стеценко, Володимир Петрович
dc.contributor.author Стеценко, Надія Миколаївна
dc.date.accessioned 2018-11-26T09:45:41Z
dc.date.available 2018-11-26T09:45:41Z
dc.date.issued 2018-04-19
dc.identifier.citation Ткачук Г.В., Стеценко В.П., Стеценко Н.М. Аналіз етапів впровадження змішаного навчання у закладах вищої освіти. Проблеми та інновації в природничо-математичній, технологічній і професійній освіті : збірник матеріалів VІ-ї Міжнародної наук.-практ. онлайн-інтернет конф. (м. Кропивницький, 19-20 квіт. 2018 р. ). Кропивницький, 2018. С.105-107. uk
dc.identifier.uri http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9522
dc.description.abstract Впровадженню нових методик та технологій навчання передує аналіз та визначення основних етапів їх реалізації. Змішане навчання як інноваційна форма освітньої діяльності являє собою складне динамічне утворення потребує чіткої стратегії та визначення конкретних етапів її реалізації, в яких відображено діяльність адміністрації, технічного персоналу, професорського-викладацького складу, інших працівників з метою досягнення ефективності освітніх послуг. uk
dc.language.iso uk uk
dc.relation.ispartofseries УДК;378.018.4
dc.subject Змішане навчання uk
dc.subject впровадження освітніх технологій uk
dc.subject освітній процес uk
dc.title Аналіз етапів впровадження змішаного навчання у закладах вищої освіти uk
dc.type ConfThesis uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account