dc.description.abstract |
У статті проведено аналіз основних сучасних вимог до якості підготовки фахів-
ців у сфері туризму. Акцентовано увагу на кадровому забезпечені туристичного сектору еконо-
міки, який відчуває дефіцит спеціалістів нової генерації в усьому світі. Відзначено, що одним із
шляхів розв’язання цієї проблеми є інноваційна академічна і практична підготовка кадрів з тури-
зму. Обґрунтовано роль і місце професійно орієнтованих дисциплін, зокрема, дисципліни циклу
професійної підготовки «Організація туризму» у фаховій підготовці бакалаврів з туризму. Дис-
ципліна «Організація туризму» входить до обов’язкового компоненту освітньої програми підго-
товки бакалаврів з туризму. Основна мета дисципліни «Організація туризму» у системі підгото-
вки фахівців сфери туризму – формування системи теоретичних знань та прикладних вмінь і
навичок щодо організації і технології туристичної діяльності в умовах конкуренції на ринку ту-
ристичних послуг, а також вирішення конкретних соціально-економічних завдань, що виникають
у сфері туристичної індустрії в процесі заснування власного туристичного бізнесу і управління
туристичними підприємствами. Доведено ефективність зміни традиційних форм проведення се-
мінарів з предмету «Організація туризму» на інтерактивні: співнавчання, взаємонавчання (коле-
ктивне, групове, навчання у співпраці). Зазначено, що організація інтерактивного навчання спри-
яла використанню рольових ігор, опрацюванню дискусійних питань, моделюванню життєвих
ситуацій, спільному вирішенню проблем на основі аналізу обставин та відповідних ситуацій. Від-
повідно, кожен із напрямів підготовки передбачає отримання певної системи знань і вмінь, що
досягається через засвоєння предметів відповідного циклу, поєднання теоретичної підготовки з
практикою та самостійною і науково-дослідною роботою студента. Професійно орієнтовані дис-
ципліни є важливою складовою в системі фахової підготовки майбутніх бакалаврів з туризму,
яка забезпечує їх професійне становлення. Уніфікація змісту і структури навчальних програм та
професійно-орієнтованих дисциплін, доцільна послідовність вивчення, наступність викорис-
тання компонентів знань щодо загальних об’єктів вивчення є необхідною умовою підвищення
якості підготовки бакалаврів з туризму |
uk |