dc.contributor.author |
Семчук, Богдан Іванович |
|
dc.date.accessioned |
2018-11-30T20:22:32Z |
|
dc.date.available |
2018-11-30T20:22:32Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9777 |
|
dc.description.abstract |
Анотація. У статті розкриваються особливості впливу медіаінформації на соціалізацію дітей дошкільного віку. Дається ретроспективний аналіз поглядів науковців з означеної проблеми. Автор статті розглядає поняття «комп’ютерні технології», «медіаінформація», «мас-медіа», «медіаосвіта». У реаліях сьогодення, мас-медіа є тим сучасним способом передачі знань, що відповідає якісно новому змісту навчання, розвитку та соціалізації дитини дошкільного віку. Цей спосіб дозволяє дитині з інтересом навчатися, знаходити джерела медіаінформації, виховувати самостійність і відповідальність при одержанні нових знань, розвивати дисципліну інтелектуальної діяльності. На сьогодні медіаінформація є не лише основним джерелом інформування з приводу того, що відбувається навколо, а й виступають одним з найважливіших інститутів соціалізації особистості. Автором статті розкрито психологічні закономірності та особливості формування дитячої свідомості в контексті впливу медіаінформації. Виокремлено форми впливу медіаінформації на соціалізацію молодого покоління. Описано аспекти особистісних якостей молодого покоління, які формуються під впливом мас-медіа. Розкрито переваги поширення комп’ютерних технологій: віртуальна освіта, мобільні телефони-радіоприймачі, Інтернет-аукціони, нові субкультури, що виникли в мережі Інтернет та описано негативні наслідки їхнього впливу на дітей. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
УДК 37.013.42; |
|
dc.subject |
: медіаінформація, комп’ютерні технології, мас-медіа, медіаосвіта, медіа середовище, медіа простір, дитина дошкільного віку, соціум, особистість, соціалізація, медіасоціалізація. |
uk |
dc.title |
МЕДІАІНФОРМАЦІЯ ЯК ЧИННИК СОЦІАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ |
uk |
dc.type |
Article |
uk |