Abstract:
Широка інформатизація, бурхливий розвиток комп'ютерів і інформаційних технологій, необхідність для фахівців самих різних профілів реалізовувати свої знання за допомогою комп'ютерів привели до появи нових реалій навчання, які формують у людини здатність до самонавчання, що дозволяє в певній мірі компенсувати інтенсивне оновлення професійних знань. Поява нового інструменту наукового пізнання - комп'ютера, дозволило підвищити вимоги до рівня професійних знань. При цьому головні орієнтири навчання стали відбивати головні якості комп'ютера: великий обсяг пам'яті, швидкість доступу і обробки інформації, системна організація та багате інтерактивне середовище. Ці реалії виявилися природними як інструмента вдосконалення навчального процесу та формування його оптимальних форм.