Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10687
Title: | Motivating Students For Motor Activity in The Framework of Physical Education |
Other Titles: | ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ СТУДЕНТІВ ДО РУХОВОЇ АКТИВНОСТІ В ПРОЦЕСІ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ |
Authors: | Анна Чередник Людмила Черніченко Oleksii Stasenko |
Keywords: | рухова активність фізкультурно-оздоровча діяльність студенти методика |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | Наука і освіта |
Citation: | Liudmyla Chernichenko, Anna Cherednyk / Oleksii Stasenko, Liudmyla Chernichenko, Anna Cherednyk. Motivating Students For Motor Activity in The Framework of Physical Education. // Наука і освіта. – 2018. – №4. – 161-167. |
Abstract: | Останніми роками на тлі інтенсифікації навчального процесу у закладах вищої освіти прослідковується тенденція зниження об’єму рухової активності студентів, що негативно позначається на показниках їхнього фізичного стану, у зв’язку з чим особливої значущості набувають питання формування, збереження і зміцнення здоров’я студентської молоді. Метою дослідження є визначення й обґрунтування комплексу заходів, спрямованих на формування мотивації студентів до рухової активності в умовах педагогічних закладів вищої освіти та експериментальна перевірка їх ефективності. У дослідженні взяли участь 60 студентів І–ІІ курсів Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка, які в подальшому були розподілені на дві групи – контрольну й експериментальну. В процесі проведення експерименту у студентів контрольних і експериментальних груп було визначено рівень рухової активності за Фремінгемською методикою, який у більшості респондентів виявився низьким, що засвідчило необхідність розробки спеціальних заходів та їх упровадження задля покращення ситуації. Запропонована технологія формування мотивації студентів до рухової активності включала чотири етапи: спонукання, мотивація до діяльності; постановка мети, вибір діяльності; реалізація поставлених завдань, використання створених комфортних умов для здійснення діяльності; аналіз отриманих результатів, осмислення задоволеності діяльністю; формування бажання у студентів продовжити заняття після досягнення мети. Комплекс заходів, які поетапно обґрунтовано у роботі із застосуванням спеціальних засобів і методів, відповідають індивідуальному, диференційованому та особистісно зорієнтованому вибору студентом подальшої фізкультурної діяльності. За результатами повторної діагностики рівня рухової активності студентів було встановлено, що реалізований в педагогічному експерименті підхід до організації навчального процесу з фізичного виховання сприяв не тільки більш усвідомленому ставленню студентів до занять, але й вирішенню проблеми індивідуалізації дій фізичними вправами та створенню фундаментальної основи для їх самовизначення і соціалізації. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10687 |
Appears in Collections: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Стаття.pdf | 776,25 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.