Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10765
Назва: | Сутність і зміст етнокультурної компетентності майбутнього вчителя-філолога |
Автори: | Гончарук, Валентина Анатоліївна |
Ключові слова: | етнокультурна компетентність сутність етнокультурної компетентності професійна підготовка зміст етнокультурної компетентності |
Дата публікації: | 1-лют-2019 |
Видавництво: | ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології» |
Бібліографічний опис: | Гончарук В. А. Сутність і зміст етнокультурної компетентності майбутнього вчителя-філолога // Сучасні тенденції та фактори розвитку педагогічних та психологічних наук: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, Україна, 1–2 лютого 2019 року).– К.: ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології», 2019. – Ч. 2. – С. 55–58. |
Серія/номер: | УДК;378.018.8:373.011.3-051 |
Короткий огляд (реферат): | Нову генерацію молодого покоління українців зможе підготувати вчитель-філолог, у якого будуть сформовані необхідні для цього професійні компетентності, і в першу чергу, культурологічна (в її основі – етнокультурна) компетентність. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10765 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет філології та журналістики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Sutnist` i zmist etnokul`turnoyi kompetentnosti majbutn`ogo vchy`telya-filologa (1).pdf | 168,12 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.