Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10965
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛаухіна Інна Станіславівна-
dc.contributor.authorПобережник Ольга Валентинівна-
dc.date.accessioned2019-07-02T07:47:37Z-
dc.date.available2019-07-02T07:47:37Z-
dc.date.issued2019-05-
dc.identifier.citation7 th International Scientific Conference "Science progress in European countries: new Concepts and modern solutions". Papers of the 7th International Scientific Conference. May 31, 2019, Stuttgartt, Germany. 436 p. ions."uk_UA
dc.identifier.isbn978-3-944375-22-9-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10965-
dc.description.abstractІсторія поширення та існування французької мови на території Франції, Бельгії, Швейцарії та Квебеку засвідчила, що всі її варіанти розвивалися паралельно і, як результат, при наявності певних розбіжностей у лексико-семантичних групах, у них спостерігається велика кількість загальнх рис. У французькій мові чотирьох країн виокремлюються значні структурно-семантичні відмінності, об’єктами досліджуваних нами назв у французькій мові Франції, Бельгії, Швейцарії і Квебеку виступили, з одного боку, специфічні реалії, з іншого – особливі логічні та оцінні уявлення мовців, які живуть у даних країнах з урахуванням багатого прошарку специфічних денотативних, денотативно-сигніфікативних та емоційно-оцінних елементів. Дослідження лексики під таким кутом зору дозволяє виділити ще одне поняття – семантичні дивергенти, до яких відносяться лексеми, які однаково використовуються на різних територіях, але мають відмінності у денотативній, сигніфікативнійта конотативній частинах значення слова.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherStuttgart,Germany. 436 p.uk_UA
dc.subjectструктурно-семантичний аналіз,uk_UA
dc.subjectкомунікаційний простірuk_UA
dc.subjectденотативне значення,uk_UA
dc.subjectлексико-семантичне полеuk_UA
dc.subjectконнотаційні зв'язкиuk_UA
dc.subjectсигніфікативне та денотативне значенняuk_UA
dc.subjectемоційно-оцінні елементиuk_UA
dc.subjectлексико-семантична групаuk_UA
dc.titleАналіз лексико-семантичного поля "Освіта" у французькій мові у ряді франкомовних країнuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Аналіз л-сем поля Освіта.pdf534,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.