Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10985
Title: | Духовно-творчі вектори виховання особистості в українській народній педагогіці ХІХ-ХХ ст. |
Authors: | Кочубей, Тетяна Дмитрівна |
Keywords: | Духовно-творчі вектори виховання особистості в українській народній педагогіці ХІХ-ХХ ст. українська народна педагогіка ХІХ-ХХ ст. виховання особистості векторна зорієнтованість духовно-моральне-виховання духовне зростання моральність особистісний розвиток |
Issue Date: | 12-Apr-2019 |
Publisher: | Вінниця: ТОВ «ТВОРИ» |
Citation: | Проблеми освіти : збірник наукових праць. ДНУ "Інститут модернізації змісту освіти". Вип. 91. - С. 256-263 |
Series/Report no.: | УДК;37.013(477)"18/19" |
Abstract: | У статті представлено аналіз концептуальних засад здійснення процесу виховання особистості в спектрі української народної педагогіки ХІХ–ХХ ст. Встановлено, що цей процес є багатовекторним. З’ясовано, що виховання в українській народній педагогіці передбачає становлення особистості – духовно зрілої, з високою моральністю, з розвиненими природними задатками, здатної творчо конструювати власну життєдіяльність та сумлінно виконувати обов’язки громадянина-господаря. Обґрунтовано змістову сутність та виділено суттєві ознаки духовно-творчих векторів виховання особистості – 7 векторів щодо її духовного зростання та 4 векторів щодо реалізації її творчого потенціалу. |
Description: | Кочубей Тетяна Духовно-творчі вектори виховання особистості в українській народній педагогіці ХІХ-ХХ ст.//Проблеми освіти : збірник наукових праць. ДНУ "Інститут модернізації змісту освіти". Вінниця : ТОВ "ТВОРИ", 2019. - Вип. 91. - С. 256-263 |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10985 |
Appears in Collections: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Кочубей Т.Д. стаття.pdf | 575,6 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.