Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11076
Назва: | Вивчення прислів’їв і приказок на уроках української літератури у школі |
Автори: | Гончарук, Валентина Анатоліївна |
Ключові слова: | прислів'я приказки уроки української літератури школа |
Дата публікації: | 21-лип-2019 |
Видавництво: | МЦНД |
Бібліографічний опис: | Гончарук В. А. Вивчення прислів’їв і приказок на уроках української літератури у школі. Перспективи розвитку сучасної науки: матеріали IV Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 20–21 липня 2019 року. К.: МЦНД, 2019. С. 42–44. |
Серія/номер: | УДК;005 |
Короткий огляд (реферат): | У шкільному курсі української літератури (розділ «Усна народна творчість») важливе місце має належати аналізу національно-культурних компонентів або т. зв. етнокультурознавчої лексики. У 5-му класі учні ознайомлюються з малими жанрами фольклору (тема «Прислів’я та приказки»). У цій темі розглядаються народні уявлення про довколишній світ та його оцінка у прислів’ях і приказках, показується краса слова і мудрість нашого народу. Вчителю належить так організувати роботу на уроці з вивчення прислів’їв і приказок, щоб учні усвідомили необхідність їх вивчення, записування від інших людей, розуміння їх значення, а також збагачували ними своє мовлення. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11076 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет філології та журналістики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Vy`vchennya pry`sliv'yiv i pry`kazok na urokax ukrayins`koyi.PDF | 281,69 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.