Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11094
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСизоненко, Вікторія Анатоліївна-
dc.date.accessioned2019-09-20T06:41:49Z-
dc.date.available2019-09-20T06:41:49Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.issn2307-4922-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11094-
dc.description.abstractРозвиток конкретної дитини кваліфікується як мета, результат і головний критерій педагогічної діяльності. На формуючому етапі наших досліджень був розроблений комплекс прийомів виховання наполегливості і впевненості в собі у дітей 6–10-річного віку, які базуються на розумінні того, що ці якості є базовою характеристикою особистості. Хореографічне мистецтво – це один з видів художньо-творчої діяльності, за допомогою якого відображається внутрішній світ дитини. Хореографічна діяльність сприяє формуванню морально-вольових якостей учнів через правильно організовану навчально-виховну діяльність на уроці.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВізавіuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;37.037:793.3(07)-
dc.subjectвпевненістьuk_UA
dc.subjectнаполегливістьuk_UA
dc.subjectхореографіяuk_UA
dc.subjectхореографічне мистецтвоuk_UA
dc.subjectпсихолого-педагогічні умовиuk_UA
dc.subjectвихованняuk_UA
dc.titleПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИХОВАННЯ НАПОЛЕГЛИВОСТІ І ВПЕВНЕНОСТІ В МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ ЗАНЯТЬ ХОРЕОГРАФІЄЮuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИХОВАННЯ.pdfПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИХОВАННЯ НАПОЛЕГЛИВОСТІ І ВПЕВНЕНОСТІ В МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ ЗАНЯТЬ ХОРЕОГРАФІЄЮ817,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.