Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11094
Title: ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИХОВАННЯ НАПОЛЕГЛИВОСТІ І ВПЕВНЕНОСТІ В МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ ЗАНЯТЬ ХОРЕОГРАФІЄЮ
Authors: Сизоненко, Вікторія Анатоліївна
Keywords: впевненість
наполегливість
хореографія
хореографічне мистецтво
психолого-педагогічні умови
виховання
Issue Date: 2016
Publisher: Візаві
Series/Report no.: УДК;37.037:793.3(07)
Abstract: Розвиток конкретної дитини кваліфікується як мета, результат і головний критерій педагогічної діяльності. На формуючому етапі наших досліджень був розроблений комплекс прийомів виховання наполегливості і впевненості в собі у дітей 6–10-річного віку, які базуються на розумінні того, що ці якості є базовою характеристикою особистості. Хореографічне мистецтво – це один з видів художньо-творчої діяльності, за допомогою якого відображається внутрішній світ дитини. Хореографічна діяльність сприяє формуванню морально-вольових якостей учнів через правильно організовану навчально-виховну діяльність на уроці.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11094
ISSN: 2307-4922
Appears in Collections:Факультет мистецтв

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИХОВАННЯ.pdfПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИХОВАННЯ НАПОЛЕГЛИВОСТІ І ВПЕВНЕНОСТІ В МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ ЗАНЯТЬ ХОРЕОГРАФІЄЮ817,95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.