Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11094
Title: | ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИХОВАННЯ НАПОЛЕГЛИВОСТІ І ВПЕВНЕНОСТІ В МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ ЗАНЯТЬ ХОРЕОГРАФІЄЮ |
Authors: | Сизоненко, Вікторія Анатоліївна |
Keywords: | впевненість наполегливість хореографія хореографічне мистецтво психолого-педагогічні умови виховання |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | Візаві |
Series/Report no.: | УДК;37.037:793.3(07) |
Abstract: | Розвиток конкретної дитини кваліфікується як мета, результат і головний критерій педагогічної діяльності. На формуючому етапі наших досліджень був розроблений комплекс прийомів виховання наполегливості і впевненості в собі у дітей 6–10-річного віку, які базуються на розумінні того, що ці якості є базовою характеристикою особистості. Хореографічне мистецтво – це один з видів художньо-творчої діяльності, за допомогою якого відображається внутрішній світ дитини. Хореографічна діяльність сприяє формуванню морально-вольових якостей учнів через правильно організовану навчально-виховну діяльність на уроці. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11094 |
ISSN: | 2307-4922 |
Appears in Collections: | Факультет мистецтв |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИХОВАННЯ.pdf | ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИХОВАННЯ НАПОЛЕГЛИВОСТІ І ВПЕВНЕНОСТІ В МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ ЗАНЯТЬ ХОРЕОГРАФІЄЮ | 817,95 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.