Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11117
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБержанір, Анатолій Леонідович-
dc.date.accessioned2019-10-16T08:25:36Z-
dc.date.available2019-10-16T08:25:36Z-
dc.date.issued2019-04-
dc.identifier.citationБержанір А.Л. Транспарентність бізнесу як показник його соціальної відповідальності / А.Л. Бержанір // Економіка і менеджмент-2019: перспективи інтеграції та інноваційного розвитку : зб. наукових праць Міжнародної науково-практичної конференції, 18–19 квітня 2019 р. : у 8 т. – Дніпро: Біла О.К., 2019. – Том 8. Економіко-управлінські аспекти розвитку соціально-економічних систем. – С. 14–16.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-645-326-9-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11117-
dc.description.abstractДосліджено значення транспарентності за умов ведення соціально відповідального бізнесу. Обгрунтована необхідність прийняття підприємцями економічних рішень з урахуванням соціальних і екологічних наслідків. Визначені кращі компанії, які впроваджують принципи транспарентності бізнесу.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;336-
dc.relation.ispartofseriesББК;65.01-
dc.subjectсоціальна відповідальністьuk_UA
dc.subjectбізнесuk_UA
dc.subjectтраснпарентність бізнесуuk_UA
dc.subjectкорпоративний сайтuk_UA
dc.titleТранспарентність бізнесу як показник його соціальної відповідальностіuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Transpar_bizn.pdf3,34 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.