Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11117
Title: Транспарентність бізнесу як показник його соціальної відповідальності
Authors: Бержанір, Анатолій Леонідович
Keywords: соціальна відповідальність
бізнес
траснпарентність бізнесу
корпоративний сайт
Issue Date: Apr-2019
Citation: Бержанір А.Л. Транспарентність бізнесу як показник його соціальної відповідальності / А.Л. Бержанір // Економіка і менеджмент-2019: перспективи інтеграції та інноваційного розвитку : зб. наукових праць Міжнародної науково-практичної конференції, 18–19 квітня 2019 р. : у 8 т. – Дніпро: Біла О.К., 2019. – Том 8. Економіко-управлінські аспекти розвитку соціально-економічних систем. – С. 14–16.
Series/Report no.: УДК;336
ББК;65.01
Abstract: Досліджено значення транспарентності за умов ведення соціально відповідального бізнесу. Обгрунтована необхідність прийняття підприємцями економічних рішень з урахуванням соціальних і екологічних наслідків. Визначені кращі компанії, які впроваджують принципи транспарентності бізнесу.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11117
ISBN: 978-617-645-326-9
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Transpar_bizn.pdf3,34 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.