Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11131
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДушечкіна, Наталія Юріївна-
dc.date.accessioned2019-10-25T04:59:47Z-
dc.date.available2019-10-25T04:59:47Z-
dc.date.issued2019-10-
dc.identifier.isbn978-966-1569-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11131-
dc.description.abstractШвидкі темпи розвитку технічного прогресу змушують систему шкільної освіти готувати нове покоління людей до життя в умовах, які, ще відсутні, а також до рішення завдань, які ще не сформульовані. Відповідно людям необхідно більш глибоке пізнання навколишнього світу, постійне відкриття будь-яких нових процесів та властивостей. І саме освіта передбачає модернізацію змісту шкільної освіти, переорієнтацію цілей навчання, перебудову її структури, впровадження нових технологій, інтеграцію хімічних знань, формування цілісних уявлень про природу. Новий Державний стандарт базової та повної загальної середньої освіти, що запроваджено в освітній простір, виконує функцію інструменту модернізації освіти. Отже, виникла необхідність розглянути сутність діяльнісного підходу та шляхи його реалізації в навчальний процес при викладанні дисциплін природничого циклу, а саме розглянути як буде спрямована професійна діяльність вчителя, які прийоми і методи стануть пріоритетними та як реалізація даного підходу відобразиться на навчальній діяльності учнів.uk_UA
dc.publisherВінниченко М.Д.uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378:(5+001):330.34.014](477)](06)-
dc.subjectпроблемний методuk_UA
dc.subjectДержавний стандартuk_UA
dc.subjectурокиuk_UA
dc.subjectучніuk_UA
dc.titleВИКОРИСТАННЯ ПРОБЛЕМНОГО МЕТОДУ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ В ШКОЛІuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Природничо-географічний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2.pdf2 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.