Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11131
Title: ВИКОРИСТАННЯ ПРОБЛЕМНОГО МЕТОДУ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ В ШКОЛІ
Authors: Душечкіна, Наталія Юріївна
Keywords: проблемний метод
Державний стандарт
уроки
учні
Issue Date: Oct-2019
Publisher: Вінниченко М.Д.
Series/Report no.: УДК;378:(5+001):330.34.014](477)](06)
Abstract: Швидкі темпи розвитку технічного прогресу змушують систему шкільної освіти готувати нове покоління людей до життя в умовах, які, ще відсутні, а також до рішення завдань, які ще не сформульовані. Відповідно людям необхідно більш глибоке пізнання навколишнього світу, постійне відкриття будь-яких нових процесів та властивостей. І саме освіта передбачає модернізацію змісту шкільної освіти, переорієнтацію цілей навчання, перебудову її структури, впровадження нових технологій, інтеграцію хімічних знань, формування цілісних уявлень про природу. Новий Державний стандарт базової та повної загальної середньої освіти, що запроваджено в освітній простір, виконує функцію інструменту модернізації освіти. Отже, виникла необхідність розглянути сутність діяльнісного підходу та шляхи його реалізації в навчальний процес при викладанні дисциплін природничого циклу, а саме розглянути як буде спрямована професійна діяльність вчителя, які прийоми і методи стануть пріоритетними та як реалізація даного підходу відобразиться на навчальній діяльності учнів.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11131
ISBN: 978-966-1569
Appears in Collections:Природничо-географічний факультет

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2.pdf2 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.