Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11217
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПавлюк, Вікторія Ігорівна-
dc.date.accessioned2019-11-20T09:33:35Z-
dc.date.available2019-11-20T09:33:35Z-
dc.date.issued2019-10-03-
dc.identifier.citationСучасний рух науки: тези доп. VIII міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 3-4 жовтня 2019 р. – Дніпро, 2019. – Т.2. – 703 сuk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11217-
dc.descriptionМетод проектів — це особливий вид навчальної та інформаційної діяльності студентів спрямований на розв'язання проблеми, пов'язаної зі створенням навчального продукту, що має суб'єктивну або об'єктивну цінність і може вважатися способом організації такої діяльностіuk_UA
dc.description.abstractМетод проектів застосовувався як у вітчизняній так і в закордонній дидактиці. Цей метод виник у 20-ті роки минулого століття у США, його пов'язують з ідеями гуманістичного напряму в філософії й освіті, висунутими Дж. Дьюї та В. Килпатрікомuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДніпро, Міжнародний електронний науково-практичний журнал «WayScience»uk_UA
dc.subjectметод проектівuk_UA
dc.subjectдошкільна освітаuk_UA
dc.subjectмоделі навчанняuk_UA
dc.subjectосвітнє середовищеuk_UA
dc.titleМетод проектів у дошкільній освітіuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МЕТОД ПРОЕКТІВ У ДОШКІЛЬНІЙ ОСВІТІ-сжатый.pdf522,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.