Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11252
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мамчур, Євген Анатолійович | - |
dc.date.accessioned | 2019-11-21T06:58:03Z | - |
dc.date.available | 2019-11-21T06:58:03Z | - |
dc.date.issued | 2019-06-21 | - |
dc.identifier.citation | Основні підходи до формування ціннісних орієнтацій майбутніх учителів іноземної мови. імплементація європейських стандартів в українські освітні дослідження: Збірник матеріалів ІІІ Міжнародної наукової конференції Української асоціації дослідників освіти. (Київ, Дрогобич, 2019). С.118-120. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 978-617-7263-79-0 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11252 | - |
dc.description.abstract | Зміст вищої педагогічної освіти є чіткою цілісною системою наукових, фахово необхідних знань, практичних умінь та навичок, способів діяльності і мислення, якими має оволодіти студент упродовж років навчання у педагогічному університеті. Чинна державна програма виховання дітей та учнівської молоді в Україні декларує, що «сучасний зміст виховання в Україні включає в себе науково обґрунтовану систему загальнокультурних і національних цінностей та відповідну сукупність соціально значущих якостей особистості, що характеризують її ставлення до суспільства і держави, інших людей, самої себе, праці, природи, мистецтва, всієї навколишньої дійсності . | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ТзОВ "Трек-ЛТД" | uk_UA |
dc.subject | цінності | uk_UA |
dc.subject | ціннісні орієнтації | uk_UA |
dc.subject | компетентнісний | uk_UA |
dc.subject | аксіологічний | uk_UA |
dc.subject | особистісно-орієнтований | uk_UA |
dc.subject | когнітивний підходи | uk_UA |
dc.subject | майбутній учитель. | uk_UA |
dc.title | Основні підходи до формування ціннісних орієнтацій майбутніх учителів іноземної мови. | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
UERA_Mamchur_06.19.pdf | Мамчур Є.А. Основні підходи до формування ціннісних орієнтацій майбутніх учителів іноземної мови. Імплементація європейських стандартів в українські освітні дослідження: Збірник матеріалів ІІІ Міжнародної наукової конференції Української асоціації дослідників освіти. (Київ, Дрогобич, 2019). С.118-120. | 198,21 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.