Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11252
Title: Основні підходи до формування ціннісних орієнтацій майбутніх учителів іноземної мови.
Authors: Мамчур, Євген Анатолійович
Keywords: цінності
ціннісні орієнтації
компетентнісний
аксіологічний
особистісно-орієнтований
когнітивний підходи
майбутній учитель.
Issue Date: 21-Jun-2019
Publisher: ТзОВ "Трек-ЛТД"
Citation: Основні підходи до формування ціннісних орієнтацій майбутніх учителів іноземної мови. імплементація європейських стандартів в українські освітні дослідження: Збірник матеріалів ІІІ Міжнародної наукової конференції Української асоціації дослідників освіти. (Київ, Дрогобич, 2019). С.118-120.
Abstract: Зміст вищої педагогічної освіти є чіткою цілісною системою наукових, фахово необхідних знань, практичних умінь та навичок, способів діяльності і мислення, якими має оволодіти студент упродовж років навчання у педагогічному університеті. Чинна державна програма виховання дітей та учнівської молоді в Україні декларує, що «сучасний зміст виховання в Україні включає в себе науково обґрунтовану систему загальнокультурних і національних цінностей та відповідну сукупність соціально значущих якостей особистості, що характеризують її ставлення до суспільства і держави, інших людей, самої себе, праці, природи, мистецтва, всієї навколишньої дійсності .
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11252
ISSN: 978-617-7263-79-0
Appears in Collections:Факультет іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
UERA_Mamchur_06.19.pdfМамчур Є.А. Основні підходи до формування ціннісних орієнтацій майбутніх учителів іноземної мови. Імплементація європейських стандартів в українські освітні дослідження: Збірник матеріалів ІІІ Міжнародної наукової конференції Української асоціації дослідників освіти. (Київ, Дрогобич, 2019). С.118-120.198,21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.