Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11271
Назва: Педагогічний сценарій навчальної дисципліни в умовах змішаного навчання
Автори: Ткачук, Галина Володимирівна
Ключові слова: змішане навчання
проектування результатів навчання
проектування системи оцінювання
Дата публікації: 2018
Видавництво: ТОВ «Нілан-ЛТД»
Бібліографічний опис: Ткачук Г.В. Педагогічний сценарій навчальної дисципліни в умовах змішаного навчання: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції «Universum View 7. Pedagogical sciences», Вінниця: ТОВ «Нілан-ЛТД», 2018. C.41-46. URL: http://www.iscience.me/2018/12/universum-view-7-24112018.html
Серія/номер: ББК;60.5+74+80+87.3+88.3+65+65.4+34.3
УДК;001+101+159.9+37+316+801+330.1+339.1+669
Короткий огляд (реферат): Одним із основних принципів проектування навчальної дисципліни в умовах змішаного навчання є принцип зворотного дизайну, який починається не з пошуку контенту і розробки змістової частини, а з визначення результатів навчання та вибору відповідних методів їх оцінювання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11271
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вінниця2018.pdf176,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.