Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11271
Назва: | Педагогічний сценарій навчальної дисципліни в умовах змішаного навчання |
Автори: | Ткачук, Галина Володимирівна |
Ключові слова: | змішане навчання проектування результатів навчання проектування системи оцінювання |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | ТОВ «Нілан-ЛТД» |
Бібліографічний опис: | Ткачук Г.В. Педагогічний сценарій навчальної дисципліни в умовах змішаного навчання: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції «Universum View 7. Pedagogical sciences», Вінниця: ТОВ «Нілан-ЛТД», 2018. C.41-46. URL: http://www.iscience.me/2018/12/universum-view-7-24112018.html |
Серія/номер: | ББК;60.5+74+80+87.3+88.3+65+65.4+34.3 УДК;001+101+159.9+37+316+801+330.1+339.1+669 |
Короткий огляд (реферат): | Одним із основних принципів проектування навчальної дисципліни в умовах змішаного навчання є принцип зворотного дизайну, який починається не з пошуку контенту і розробки змістової частини, а з визначення результатів навчання та вибору відповідних методів їх оцінювання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11271 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Вінниця2018.pdf | 176,37 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.