Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11302
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГарматюк, Олена Валентинівна-
dc.date.accessioned2019-11-26T07:47:04Z-
dc.date.available2019-11-26T07:47:04Z-
dc.date.issued2019-10-
dc.identifier.citationГарматюк О. В. Особливості вибору каналів розподілу продукції. Менеджмент ХХІ століття: проблеми і перспективи : матеріали ІХ Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Умань, 11 жовтня 2019 р. / Редкол.: Новак І.М. (відп. ред.) та ін. Умань : ВПЦ «Візаві», 2019. С.19-21.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11302-
dc.publisherВПЦ "Візаві"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;338-
dc.subjectканали розподілуuk_UA
dc.subjectлогістичний каналuk_UA
dc.subjectзбутuk_UA
dc.subjectрозподіл продукціїuk_UA
dc.titleОсобливості вибору каналів розподілу продукціїuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Garmatiuk_UNYS.pdf1,37 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.