Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11304
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГарматюк, Олена Валентинівна-
dc.date.accessioned2019-11-26T07:48:38Z-
dc.date.available2019-11-26T07:48:38Z-
dc.date.issued2019-06-
dc.identifier.citationБізнес та умови його розвитку: національна та міжнародна практика: збірник тез наукових робіт учасників Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Одеса, 15 червня 2019 р.) / ГО «Центр економічних досліджень та розвитку». – О.: ЦЕДР, 2019. – 108 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11304-
dc.description.abstractТоргівля давно відігравала центральну роль в економіці, її сьогодні можна вважати незамінною. Багато промислових компаній у сфері споживчих товарів, можливо, навіть більшість з них, більше не є виробниками, в основному вони стають дилерами. Ось чому важливо працювати з дистриб'юторами, особливо корпоративними мережами у сфері торгівлі, дистрибуції та послуг.uk_UA
dc.publisherГО «Центр економічних досліджень та розвитку». – О.: ЦЕДРuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;338.22(063)-
dc.subjectтрейд-макетингuk_UA
dc.subjectпродажuk_UA
dc.subjectторговий маркетингuk_UA
dc.subjectпланування продажуuk_UA
dc.subjectдистрибюціяuk_UA
dc.titleОсобливості трейд-маркетингуuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Garmatiuk_Odesa.pdf498,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.