Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11304
Title: Особливості трейд-маркетингу
Authors: Гарматюк, Олена Валентинівна
Keywords: трейд-макетинг
продаж
торговий маркетинг
планування продажу
дистрибюція
Issue Date: Jun-2019
Publisher: ГО «Центр економічних досліджень та розвитку». – О.: ЦЕДР
Citation: Бізнес та умови його розвитку: національна та міжнародна практика: збірник тез наукових робіт учасників Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Одеса, 15 червня 2019 р.) / ГО «Центр економічних досліджень та розвитку». – О.: ЦЕДР, 2019. – 108 с.
Series/Report no.: УДК;338.22(063)
Abstract: Торгівля давно відігравала центральну роль в економіці, її сьогодні можна вважати незамінною. Багато промислових компаній у сфері споживчих товарів, можливо, навіть більшість з них, більше не є виробниками, в основному вони стають дилерами. Ось чому важливо працювати з дистриб'юторами, особливо корпоративними мережами у сфері торгівлі, дистрибуції та послуг.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11304
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Garmatiuk_Odesa.pdf498,29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.