Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11370
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТкачук, Галина Володимирівна-
dc.contributor.authorБондаренко, Тетяна Володимирівна-
dc.date.accessioned2019-11-28T13:07:44Z-
dc.date.available2019-11-28T13:07:44Z-
dc.date.issued2019-06-03-
dc.identifier.citationТкачук Г. В., Бондаренко Т. В. Методологічні підходи до практично-технічної підготовки майбутніх учителів інформатики в умовах змішаного навчання: XV Міжнародна конференція «Стратегія якості в промисловості і освіті» : Матеріали, м.Варна (Болгарія), 3-6 червня 2019 р. Варна. 2019. С.343-347.uk_UA
dc.identifier.issn978-617-7433-81-0-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11370-
dc.description.abstractОбгрунтовано, що практично-технічна підготовка майбутнього учителя інформатики в умовах змішаного навчання повинна здійснюватись на таких основних теоретико-методологічних засадах: впровадження компетентнішого підходу як домінантної парадигми освіти; навчання на основі конструктивізму та коннективізму; реалізація міждисциплінарного підходу. Компетентнісний підхід у процесі практично-технічної підготовки майбутніх учителів інформатики забезпечує формування інформаційно- технічних компетентностей, які передбачають становлення технічного світогляду і технічного мислення, технічної спрямованості особистості, ціннісного відношення фахівця до майбутньої професійної діяльності. З ’ясовано, що до структури інформаційно-технічних компетентностей входять: інформаційні, професійно-практичні та предметно-орієнтовані компетентності, які можуть бути визначені на основі таких критеріїв як мотиваційно-ціннісний, змістовий та операційно-діяльнісний. З ’ясовано, що навчання на основі конструктивізму та коннективізму у процесі практично-технічної підготовки майбутніх учителів інформатики передбачає переосмислення навчальних планів і програм, створення інформаційно-освітнього середовища на базі систем управління навчанням, проектування індивідуальної траєкторії навчання студента залежно від його потреб і знань, побудову взаємодії суб’єктів навчальної діяльності як у формальних, так і неформальних освітніх контекстах. Реалізація міждисциплінарного підходу орієнтована на застосування та інтеграцію знань, умінь і навичок спеціально-технічних дисциплін і дисциплін загальної фахової підготовки.uk_UA
dc.publisherДике полеuk_UA
dc.subjectвчитель інформатикиuk_UA
dc.subjectпрактично-технічна підготовкаuk_UA
dc.subjectзмішане навчанняuk_UA
dc.subjectКомпетентнісний підхідuk_UA
dc.titleМетодологічні підходи до практично-технічної підготовки майбутніх учителів інформатики в умовах змішаного навчанняuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Болгарія2019.pdf775,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.