Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11370
Title: | Методологічні підходи до практично-технічної підготовки майбутніх учителів інформатики в умовах змішаного навчання |
Authors: | Ткачук, Галина Володимирівна Бондаренко, Тетяна Володимирівна |
Keywords: | вчитель інформатики практично-технічна підготовка змішане навчання Компетентнісний підхід |
Issue Date: | 3-Jun-2019 |
Publisher: | Дике поле |
Citation: | Ткачук Г. В., Бондаренко Т. В. Методологічні підходи до практично-технічної підготовки майбутніх учителів інформатики в умовах змішаного навчання: XV Міжнародна конференція «Стратегія якості в промисловості і освіті» : Матеріали, м.Варна (Болгарія), 3-6 червня 2019 р. Варна. 2019. С.343-347. |
Abstract: | Обгрунтовано, що практично-технічна підготовка майбутнього учителя інформатики в умовах змішаного навчання повинна здійснюватись на таких основних теоретико-методологічних засадах: впровадження компетентнішого підходу як домінантної парадигми освіти; навчання на основі конструктивізму та коннективізму; реалізація міждисциплінарного підходу. Компетентнісний підхід у процесі практично-технічної підготовки майбутніх учителів інформатики забезпечує формування інформаційно- технічних компетентностей, які передбачають становлення технічного світогляду і технічного мислення, технічної спрямованості особистості, ціннісного відношення фахівця до майбутньої професійної діяльності. З ’ясовано, що до структури інформаційно-технічних компетентностей входять: інформаційні, професійно-практичні та предметно-орієнтовані компетентності, які можуть бути визначені на основі таких критеріїв як мотиваційно-ціннісний, змістовий та операційно-діяльнісний. З ’ясовано, що навчання на основі конструктивізму та коннективізму у процесі практично-технічної підготовки майбутніх учителів інформатики передбачає переосмислення навчальних планів і програм, створення інформаційно-освітнього середовища на базі систем управління навчанням, проектування індивідуальної траєкторії навчання студента залежно від його потреб і знань, побудову взаємодії суб’єктів навчальної діяльності як у формальних, так і неформальних освітніх контекстах. Реалізація міждисциплінарного підходу орієнтована на застосування та інтеграцію знань, умінь і навичок спеціально-технічних дисциплін і дисциплін загальної фахової підготовки. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11370 |
ISSN: | 978-617-7433-81-0 |
Appears in Collections: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Болгарія2019.pdf | 775,39 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.