Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11407
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПоворознюк, Інна Миколаївна-
dc.date.accessioned2019-11-28T14:27:15Z-
dc.date.available2019-11-28T14:27:15Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationПоворознюк І. М. Формування корпоративної культури на підприємствах індустрії гостинності. Економіка та управління в ХХІ ст.: виклики та перспективи розвитку : матеріали II Міжнар. наук.-практ. конф., 30-31 травня 2019 р. Умань: ВПЦ «Візаві», 2019. С.257-260uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11407-
dc.description.abstractобґрунтовані групи факторів формування споживчої лояльності готельної послуги які повинні бути враховані власниками/менеджерами готелів для формування програм підвищення лояльності споживачів готельних послугuk_UA
dc.publisherВПЦ «Візаві»uk_UA
dc.subjectлояльність клієнтівuk_UA
dc.subjectлояльний споживачuk_UA
dc.subjectготельuk_UA
dc.subjectякість готельної послугиuk_UA
dc.titleФАКТОРИ ФОРМУВАННЯ ЛОЯЛЬНОСТІ КЛІЄНТІВ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВАuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збiрник_Менеджмент_21_-_жовтен__2019_-_до_друку.pdf500,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.