Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11407
Title: ФАКТОРИ ФОРМУВАННЯ ЛОЯЛЬНОСТІ КЛІЄНТІВ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА
Authors: Поворознюк, Інна Миколаївна
Keywords: лояльність клієнтів
лояльний споживач
готель
якість готельної послуги
Issue Date: 2019
Publisher: ВПЦ «Візаві»
Citation: Поворознюк І. М. Формування корпоративної культури на підприємствах індустрії гостинності. Економіка та управління в ХХІ ст.: виклики та перспективи розвитку : матеріали II Міжнар. наук.-практ. конф., 30-31 травня 2019 р. Умань: ВПЦ «Візаві», 2019. С.257-260
Abstract: обґрунтовані групи факторів формування споживчої лояльності готельної послуги які повинні бути враховані власниками/менеджерами готелів для формування програм підвищення лояльності споживачів готельних послуг
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11407
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збiрник_Менеджмент_21_-_жовтен__2019_-_до_друку.pdf500,56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.