Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11408
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПоворознюк, Інна Миколаївна-
dc.date.accessioned2019-11-28T14:29:01Z-
dc.date.available2019-11-28T14:29:01Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationПоворознюк І. М. Формування корпоративної культури на підприємствах індустрії гостинності. Економіка та управління в ХХІ ст.: виклики та перспективи розвитку : матеріали II Міжнар. наук.-практ. конф., 30-31 травня 2019 р. Умань: ВПЦ «Візаві», 2019. С.257-260uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11408-
dc.description.abstractДоведено, що одним з перспективних напрямів досягнення стійких конкурентних переваг підприємств індустрії гостинності на ринку є розвиток корпоративної культури. Культура компанії повинна бути спрямована на створення комфортних умов роботи і в цілому на благополуччя працівників.uk_UA
dc.publisherВПЦ «Візаві»uk_UA
dc.subjectіндустрія гостинностіuk_UA
dc.subjectкорпоративна культураuk_UA
dc.subjectморальні факториuk_UA
dc.subjectматеріальні факториuk_UA
dc.titleФормування корпоративної культури на підприємствах індустрії гостинностіuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет фізичного виховання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник матеріалів конференції Умань 30-31 травня 2019 (1).pdf575,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.