Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11408
Title: Формування корпоративної культури на підприємствах індустрії гостинності
Authors: Поворознюк, Інна Миколаївна
Keywords: індустрія гостинності
корпоративна культура
моральні фактори
матеріальні фактори
Issue Date: 2019
Publisher: ВПЦ «Візаві»
Citation: Поворознюк І. М. Формування корпоративної культури на підприємствах індустрії гостинності. Економіка та управління в ХХІ ст.: виклики та перспективи розвитку : матеріали II Міжнар. наук.-практ. конф., 30-31 травня 2019 р. Умань: ВПЦ «Візаві», 2019. С.257-260
Abstract: Доведено, що одним з перспективних напрямів досягнення стійких конкурентних переваг підприємств індустрії гостинності на ринку є розвиток корпоративної культури. Культура компанії повинна бути спрямована на створення комфортних умов роботи і в цілому на благополуччя працівників.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11408
Appears in Collections:Факультет фізичного виховання



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.