Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11482
Назва: Психолого-педагогічні засади гендерної соціалізації особистості
Автори: Карнаух, Леся Петрівна
Ключові слова: педагогічний супровід
психолого-педагогічні засади
соціалізація особистості
дошкільники
Дата публікації: 2019
Видавництво: Умань: Візаві
Бібліографічний опис: Карнаух Л. П. Психолого-педагогічні засади гендерної соціалізації особистості. Уманський держ. пед. ун-т ім. Павла Тичини. Умань : Візаві, 2019. 200 с.
Серія/номер: УДК;373.2.017-055.1/.3(075.8)
Короткий огляд (реферат): Обгрунтовано особливості впливу психолого-педагогічного супроводу процесу тендерного становлення особистості, починаючи від народження до юнацтва. Проаналізована проблема впровадження тендерного підходу в освітній процес закладів освіти та підібрано сучасні методи і форми робити в процесі тендерної соціалізації особистості в різні вікові етапи розвитку. Призначається для педагогів-науковців, викладачів і студентів педагогічних факультетів вищих навчальних закладів, вихователів закладів дошкільної освіти, вчителів, слухачів курсів підвищення кваліфікації і всіх тим, хто хоче розширити і поглибити свої знання з цього аспекту виховної роботи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11482
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Карнаух_Посібник.pdf307,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.