Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11553
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorCherednyk, Anna-
dc.date.accessioned2019-12-04T07:10:52Z-
dc.date.available2019-12-04T07:10:52Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationCherednyk Anna Requirements for future rehabilitation specialists in the professional activity. Jurnalul științific trimestrială. 2018. №1. P. 9-15.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11553-
dc.description.abstractУ статті розкрито напрями професійної діяльності майбутнього вчителя-реабілітолога (діагностика: в динаміці, оперативна, допомога: корекція, реабілітація, компенсація, терапія; підтримка; профілактика чинників, що призводять до дезадаптації, розвиток). Визначено специфіку діяльності учителя-реабілітолога, яка вплітається в загальний контекст реабілітаційно-педагогічного процесу освітнього закладу. Розкрито мету, структуру, об’єкт, суб’єкт професійної діяльності вчителя-реабілітолога. Розроблено стратегію розвитку системи реабілітації дітей з особливими освітніми потребами з урахуванням інтеграційної (інноваційної) складової, що відображає певною мірою як специфіку існуючих реабілітаційних технологій, так і очікувані зміни за видами реабілітації (медичною (медико-педагогічною), психологічною та педагогічною (психолого-педагогічною), соціальною (соціально-педагогічною), інтераційною). Подано узагальнену характеристику вимог до діяльності вчителя-реабілітолога за параметрами (мета, спосіб навчання, способи спілкування та навчання, модель взаємодії, форми навчання, розвиток емоційної сфери, мотивація навчання, інтелектуальний розвиток, вольовий розвиток, методико-дидактичний аспект навчання, форми виховання, самовиховання, нетрадиційні форми надання допомоги та активізації фізичного здоров’я). Розкрито основні функції реабілітаційної діяльності вчителя-реабілітолога (навчальну, виховну, розви-вальну, інтегруючу, діагностичну, реабілітаційну, комунікативну, дослідницько-творчу, конструктивно-проектувальну). Доведено значущість особистісних та професійних якостей до реалізації інклюзивного навчання учнів з особливими освітніми потребами.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherJurnalul stiintific al Dunariiuk_UA
dc.relation.ispartofseriesUDC;37-
dc.subjectдіагностикаuk_UA
dc.subjectкорекціяuk_UA
dc.subjectреабілітаціяuk_UA
dc.subjectкомпенсаціяuk_UA
dc.subjectтерапіяuk_UA
dc.subjectпідтримкаuk_UA
dc.subjectвчитель-реабілітологuk_UA
dc.subjectінклюзивне навчанняuk_UA
dc.subjectучні з особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.titleRequirements for future rehabilitation specialists in the professional activityuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чередник стаття Молдова.pdf388,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.