Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11643
Назва: | ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ РЕФЛЕКСІЙНИХ УМІНЬ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В УКРАЇНІ ТА ЗАКОРДОНОМ |
Автори: | Дячук, Павло Вікторович Перфільєва, Людмила Павлівна |
Ключові слова: | початкова освіта рефлексійні уміння засоби сучасних технологій дидактичні умови метод проектів, Україна, Європа |
Дата публікації: | 19-вер-2018 |
Видавництво: | Науковий вісник національного університету біоресурсів і природокористування України |
Бібліографічний опис: | Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України.291 Серія "Педагогіка, психологія, Філософія". Київ - 2018 |
Серія/номер: | УДК;373.3.015.31(4+477) |
Короткий огляд (реферат): | У статті визначено поняття рефлексійних умінь, які трактуються як здатність учнів осмислювати і переосмислювати навчальні дії – свої та однокласників, яка виявляється в уміннях аналізувати, оцінювати та коректувати зміст, процес і результати діяльності, що забезпечує суб’єктність школяра у навчанні. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11643 |
ISSN: | (online) 2413-5321 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Формування рефлексійних умінь.pdf | 355,93 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.