Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11650
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Демченко, Ірина Іванівна | - |
dc.contributor.author | Безлюдний, Олександр Іванович | - |
dc.date.accessioned | 2019-12-23T08:08:03Z | - |
dc.date.available | 2019-12-23T08:08:03Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Демченко І.І. Безлюдний О.І. Функції професійної діяльності педагога в умовах інклюзивної освіти. Stydia zarządzania i finansόw: Zarządzania procesem restrukturyzacji gospodarczej regionu. Poznan. 2018. №15. С. 155-163. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2084-0152 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11650 | - |
dc.description.abstract | В статті розкрито сутність професійної діяльності педагога в умовах інклюзивної освіти як вмотивованого комплексу основних і додаткових професійних функцій педагога, якісне виконання яких у тісній співпраці із соціальними та корекційними педагогами, психологами, медичними працівниками та батьками. Це забезпечує успіх вирішення завдань психолого-педагогічної, навчально-виховної та корекційно-розвивальної роботи для ефективного навчання, виховання і корекції розвитку молодших школярів з особливим освітніми по-требами та без них. Доведено, що в умовах інклюзивної освіти зміст професійної діяльності вчителя змінюється. У контексті психолого-педагогічної ділянки роботи педагог виконує діагностичну функцію щодо виявлення категорій та індивідуальних особливостей дітей і особливими освітніми потребами. Також реалізує корекційно-педагогічну функцію – виправлення порушень та компенсації вторинних відхилень у розвитку учнів, інтегрування їх в соціум, консультування фахівців і батьків, залучених до освітнього процесу, та пропаганди гуманного ставлення до дітей з особливими освітніми потребами. Визначено, що загалом педагог виконує розширений спектр таких функцій професійної діяльності, як діагностико-інформативна, конструктивно-проектувальна, організаційно-орієнтаційна, дидактико-методична, психотерапевтична, корекційно-реабілітаційна, комунікативно-стимулювальна, просвітницько-консультативна, дослідницько-творча та оцінювально-рефлексивна. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu | uk_UA |
dc.subject | інклюзивна освіта | uk_UA |
dc.subject | інклюзивне навчання | uk_UA |
dc.subject | професійна діяльність вчителя | uk_UA |
dc.subject | функції професійної діяльності вчителя в умовах інклюзивної освіти | uk_UA |
dc.title | Функції професійної діяльності педагога в умовах інклюзивної освіти | uk_UA |
dc.title.alternative | Functions of the Teacher’s Professional Activity in Inclusive Education | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ДемченкоІ.І. Безлюдний О.І..pdf | 478,59 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.