Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11650
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДемченко, Ірина Іванівна-
dc.contributor.authorБезлюдний, Олександр Іванович-
dc.date.accessioned2019-12-23T08:08:03Z-
dc.date.available2019-12-23T08:08:03Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationДемченко І.І. Безлюдний О.І. Функції професійної діяльності педагога в умовах інклюзивної освіти. Stydia zarządzania i finansόw: Zarządzania procesem restrukturyzacji gospodarczej regionu. Poznan. 2018. №15. С. 155-163.uk_UA
dc.identifier.issn2084-0152-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11650-
dc.description.abstractВ статті розкрито сутність професійної діяльності педагога в умовах інклюзивної освіти як вмотивованого комплексу основних і додаткових професійних функцій педагога, якісне виконання яких у тісній співпраці із соціальними та корекційними педагогами, психологами, медичними працівниками та батьками. Це забезпечує успіх вирішення завдань психолого-педагогічної, навчально-виховної та корекційно-розвивальної роботи для ефективного навчання, виховання і корекції розвитку молодших школярів з особливим освітніми по-требами та без них. Доведено, що в умовах інклюзивної освіти зміст професійної діяльності вчителя змінюється. У контексті психолого-педагогічної ділянки роботи педагог виконує діагностичну функцію щодо виявлення категорій та індивідуальних особливостей дітей і особливими освітніми потребами. Також реалізує корекційно-педагогічну функцію – виправлення порушень та компенсації вторинних відхилень у розвитку учнів, інтегрування їх в соціум, консультування фахівців і батьків, залучених до освітнього процесу, та пропаганди гуманного ставлення до дітей з особливими освітніми потребами. Визначено, що загалом педагог виконує розширений спектр таких функцій професійної діяльності, як діагностико-інформативна, конструктивно-проектувальна, організаційно-орієнтаційна, дидактико-методична, психотерапевтична, корекційно-реабілітаційна, комунікативно-стимулювальна, просвітницько-консультативна, дослідницько-творча та оцінювально-рефлексивна.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherWyższej Szkoły Bankowej w Poznaniuuk_UA
dc.subjectінклюзивна освітаuk_UA
dc.subjectінклюзивне навчанняuk_UA
dc.subjectпрофесійна діяльність вчителяuk_UA
dc.subjectфункції професійної діяльності вчителя в умовах інклюзивної освітиuk_UA
dc.titleФункції професійної діяльності педагога в умовах інклюзивної освітиuk_UA
dc.title.alternativeFunctions of the Teacher’s Professional Activity in Inclusive Educationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ДемченкоІ.І. Безлюдний О.І..pdf478,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.