Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11650
Title: Функції професійної діяльності педагога в умовах інклюзивної освіти
Other Titles: Functions of the Teacher’s Professional Activity in Inclusive Education
Authors: Демченко, Ірина Іванівна
Безлюдний, Олександр Іванович
Keywords: інклюзивна освіта
інклюзивне навчання
професійна діяльність вчителя
функції професійної діяльності вчителя в умовах інклюзивної освіти
Issue Date: 2019
Publisher: Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu
Citation: Демченко І.І. Безлюдний О.І. Функції професійної діяльності педагога в умовах інклюзивної освіти. Stydia zarządzania i finansόw: Zarządzania procesem restrukturyzacji gospodarczej regionu. Poznan. 2018. №15. С. 155-163.
Abstract: В статті розкрито сутність професійної діяльності педагога в умовах інклюзивної освіти як вмотивованого комплексу основних і додаткових професійних функцій педагога, якісне виконання яких у тісній співпраці із соціальними та корекційними педагогами, психологами, медичними працівниками та батьками. Це забезпечує успіх вирішення завдань психолого-педагогічної, навчально-виховної та корекційно-розвивальної роботи для ефективного навчання, виховання і корекції розвитку молодших школярів з особливим освітніми по-требами та без них. Доведено, що в умовах інклюзивної освіти зміст професійної діяльності вчителя змінюється. У контексті психолого-педагогічної ділянки роботи педагог виконує діагностичну функцію щодо виявлення категорій та індивідуальних особливостей дітей і особливими освітніми потребами. Також реалізує корекційно-педагогічну функцію – виправлення порушень та компенсації вторинних відхилень у розвитку учнів, інтегрування їх в соціум, консультування фахівців і батьків, залучених до освітнього процесу, та пропаганди гуманного ставлення до дітей з особливими освітніми потребами. Визначено, що загалом педагог виконує розширений спектр таких функцій професійної діяльності, як діагностико-інформативна, конструктивно-проектувальна, організаційно-орієнтаційна, дидактико-методична, психотерапевтична, корекційно-реабілітаційна, комунікативно-стимулювальна, просвітницько-консультативна, дослідницько-творча та оцінювально-рефлексивна.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11650
ISSN: 2084-0152
Appears in Collections:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ДемченкоІ.І. Безлюдний О.І..pdf478,59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.