Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11650
Title: | Функції професійної діяльності педагога в умовах інклюзивної освіти |
Other Titles: | Functions of the Teacher’s Professional Activity in Inclusive Education |
Authors: | Демченко, Ірина Іванівна Безлюдний, Олександр Іванович |
Keywords: | інклюзивна освіта інклюзивне навчання професійна діяльність вчителя функції професійної діяльності вчителя в умовах інклюзивної освіти |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu |
Citation: | Демченко І.І. Безлюдний О.І. Функції професійної діяльності педагога в умовах інклюзивної освіти. Stydia zarządzania i finansόw: Zarządzania procesem restrukturyzacji gospodarczej regionu. Poznan. 2018. №15. С. 155-163. |
Abstract: | В статті розкрито сутність професійної діяльності педагога в умовах інклюзивної освіти як вмотивованого комплексу основних і додаткових професійних функцій педагога, якісне виконання яких у тісній співпраці із соціальними та корекційними педагогами, психологами, медичними працівниками та батьками. Це забезпечує успіх вирішення завдань психолого-педагогічної, навчально-виховної та корекційно-розвивальної роботи для ефективного навчання, виховання і корекції розвитку молодших школярів з особливим освітніми по-требами та без них. Доведено, що в умовах інклюзивної освіти зміст професійної діяльності вчителя змінюється. У контексті психолого-педагогічної ділянки роботи педагог виконує діагностичну функцію щодо виявлення категорій та індивідуальних особливостей дітей і особливими освітніми потребами. Також реалізує корекційно-педагогічну функцію – виправлення порушень та компенсації вторинних відхилень у розвитку учнів, інтегрування їх в соціум, консультування фахівців і батьків, залучених до освітнього процесу, та пропаганди гуманного ставлення до дітей з особливими освітніми потребами. Визначено, що загалом педагог виконує розширений спектр таких функцій професійної діяльності, як діагностико-інформативна, конструктивно-проектувальна, організаційно-орієнтаційна, дидактико-методична, психотерапевтична, корекційно-реабілітаційна, комунікативно-стимулювальна, просвітницько-консультативна, дослідницько-творча та оцінювально-рефлексивна. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11650 |
ISSN: | 2084-0152 |
Appears in Collections: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ДемченкоІ.І. Безлюдний О.І..pdf | 478,59 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.